اكتب ما تود البحت عنه و اضغط Enter
معذرة، فالصفحة التي تبحث عنها في هذه المدونة ليست متوفرة.

الخميس، 5 أكتوبر 2017

ترنيمة يارب اسمع صلاتي

كلمات ترنيمة يارب اسمع صلاتي بصوت راااااااائع




يارب اسمع صلاتي اقبل واستجيب
تعال وزور حياتي واملاها لهيب
أنا طلبي إني أشوف المجد أملي إني أشوفك
وحتى إن آخر باب اتسد هالمس هدب ثوبك
إنت شافي نفسي إنت شافي جسدي إنت طبيبي
إنت إله عظيم إنت إلهي معاك مافيش مستحيل
تحييني من مماتي إنت إلهي أنت يسوع الفادي
إنت واهب الحياة إنت لي طوق نجاه
وفي إيدك ظروفي
إنت بتدي سلام إنت فيك الأمان
إنت ماحي خوفي
أنا بس محتاج لصوتك أنا هدفي رضاك وخوفك



شارك الموضوع عبر :

كاتب الموضوع :

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

بث مباشر

البث المباشر للعظات والترانيم والمناسبات

المحترف: شروحات برامج مكتوبة ومصورة بالفيديو  | Almohtarif
يسوع بيحبك
للإتصال بنا: MyKitKaty@gmail.com
جميع الحقوق محفوظة ل يسوع بيحبك
صمم وكود بكل من طرف